Gran retrobament d’ex-alumnes, mestres i famílies en la Jornada Alumni Vedruna Bellpuig del divendres 15 de maig. Tothom va poder gaudir d’una vetllada agradable, recordant bells temps i visitant tots els racons de l’escola, els nous i els vells! Moltes gràcies a totes les persones que van fer possible una vetllada tan bonica i memorable.





