Com cada any, a l’escola celebrem Santa Joaquima amb una festa conjunta i la tradicional excursió al Parc de Montalbà de Preixana. La calor en va acompanyar durant tota la jornada però ens ho vam passar genial i tot va anar sobre rodes. L’aigua de la font de l’ermita i la de la bassa de Preixana ens va refrescar de valent! #santajoaquima #preixana #montalba





