Aquest curs i per primera vegada, tota l’escola hem anat de colònies a la mateixa casa: VESPELLA a Gurb. En un entorn paisatgistic i natural privilegiat i amb una temperatura perfecta, vam gaudir de les instal·lacions i les activitats amb els monitors.






